راه‌اندازي تلفن رسيدگي به شکايات تاسيسات گردشگري قزوين

سرپرست معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با بيان اين مطلب به ميراث آريا(chtn)،گفت: براي رفاه حال گردشگران و برقراري ارتباط مستقيم با واحد گردشگري تلفن شبانه‌روزي رسيدگي به شکايات و دريافت انتقادات و پيشنهادات سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان راه اندازي شد.

نادر محمدي با بيان اينکه همه تاسيسات گردشگري مستلزم رعايت قوانين و مقررات مصوب سازمان براي ارائه خدمات مطلوب به گردشگران هستند، گفت: استان قزوين به دليل موقعيت ترانزيتي داراي واحدهاي خدمات پذيرايي بين راهي در همه محورهاي ورودي و خروجي است که نسبت به وسعت اين استان قابل توجه بوده و همه تلاش دست اندرکاران تاسيسات گردشگري ارائه خدمات مطلوب به گردشگران است.
محمدي افزود: شماره تلفن 3685024-0281 در طول شبانه روز آماده دريافت انتقادات، پيشنهادات و شکايات از تاسيسات گردشگري استان قزوين( مراکز اقامتي، دفاتر خدمات مسافرتي، واحدهاي پذيرايي بين راهي و سفره‌خانه هاي سنتي) است که اميدواريم بتوانيم در رفع نواقص و مشکلات احتمالي گردشگران از اين طرق هر چه سريع‌تر اقدام کنيم.
خاطر‌نشان‌مي‌شود ؛ استان قزوين داراي 92 واحد پذيرايي بين راهي، 17 مرکز اقامتي،19 دفتر خدمات مسافرتي است.
/104

انتهای پیام/

کد خبر 1387031930